אנטי טראגוס פירסינג

אנטי טראגוס
"אנטי טראגוס" פירסינג.  
ממוקם מול הטראגוס על כן נקרא "אנטי טראגוס". פירסינג זה יכול להיות תוספת נהדרת לעיצוב ייחודי לאוזן שלך, אבל כמו כל פירסינג יש לו את אתגר  ההחלמה. ספציפית "אנטי טראגוס" הינו פירסינג למתקדמים עקב זמן החלמה ארוך (לפחות 6 חודשים) וכאבים הנובעים מהלחץ שמופעל בשינה או אם בטעות חוטפים מכה באזור. כמו כן הביצוע של פירסינג זה כואב ברמה בינונית עד חזקה. והסיבה לכך היא שה"אנטי-טראגוס" הוא חתיכת סחוס עבה וקשוח, שעלול להקשות על מעבר המחט.
בנוסף, ה"אנטי-טראגוס" יכול להיות נוטה יותר לגירוי ודלקות מאשר אזורים אחרים באוזן, מה שיכול גם להגביר את הסיכון לזיהום.

חשוב לציין שניתן למזער את החששות הללו בעזרת טיפול אחר מתאים ובחירת פירסר בעל מוניטין. תמיד מומלץ לעשות מחקר נכון ולהתייעץ עם איש מקצוע לפני שעושים פירסינג כלשהו.

כללים חשובים שיעזרו ל"אנטי טראגוס" שלכם להחלים נכון

אל תגעו עם הידיים בפירסינג החדש. נגיעה בידיים מבטיחה זיהום ב"אנטי טראגוס". אנא טפלו אך ורק עם מקלוני אוזניים.

היזהרו עם האוזניות שלכם. הפעלת לחץ על כל פירסינג חדש גורמת לטראומה באזור ועלולה לעורר סיבוכים. האוזניות גדולות נוטות להפעיל לחץ על ה"אנטי טראגוס" החדש. אפילו לחץ קטן לאורך זמן יכול ליצור בעיות. 

השתדלו לא לישון על הפירסינג החדש. כפי שציינו קודם לחץ מקומי יוצר סיבוכים מיותרים. כמו כן תקפידו להחליף מצעים בתדירות גבוהה, בדגש על הציפית של הכרית. זאת בכדי לצמצם את כמות החיידקים המזיקים בסביבתכם.

החלפת תכשיט ב"אנטי טראגוס". לאחר מינימום של שלושה חודשיים .


תכשיטים וסטייל
לגבי עובי וקוטר של התכשיט. סמכו עלינו שנתאים את התכשיט במדויק לפרופורציות הנכונות של המיקום.
לגבי הסטייל של התכשיט. בסטודיו סייבר טאטו מבחר עשיר של תכשיטי פירסינג עשויים זהב 14 קראט, סטריליים שאיתם נוכל לבצע עבורכם את הניקוב. בסטודיו סייבר טאטו קיים מגוון ענק של תכשיטים העשויים מטיטניום, סרג'קל סטיל וטפלון.
התכשיטים ל"אנטי טראגוס" מגיעים בצורת חישוק, פרסה "בננה" ונקודה.


שאלות נפוצות:

האם "אנטי טראגוס" פירסינג כואב ?

התשובה כן . אנטי טראגוס הינו פירסינג כואב עם זמן החלמה ארוך. מומלץ למנוסים בלבד. כמובן שרמת הכאב בניקוב קשורה ישירות לזמן שלוקח למחט לעבור מצד אחד של הסחוס לצידו השני. למעשה ככל שהפירסר מיומן יותר כך רמת הכאב תפחת.

כמה זמן עד ש"אנטי הטראגוס" פירסינג מחלים ?

זמן החלמה משתנה מאדם לאדם. החל מ-4 חודשים ועד 12 חודשים. הכל קשור לרמת ההשקעה שלכם בטיפול הפירסינג. חשוב לזכור!  גם אם חיצונית ה"אנטי טראגוס" נראה נהדר זה לא אומר שהוא סיים את תהליך ההחלמה, על כן חשוב לא להפסיק את הטיפול שניתן לכם בטרם עת. בכל שלב ניתן להתייעץ עם פירסר מקצועי לגבי מצב ההחלמה.

 

 

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור