פירסינג עשוי זהב 14 קראט

פירסינג זהב

תכשיטים עשויים זהב קיימים כבר מאות שנים, מאז ועד היום המשיכה לתכשיטים עשויים זהב רק עלתה רמה.
הביקוש לתכשיטים איכותיים עשויים זהב עולה בעיקר בעולם הפירסינג. בסטודיו סייבר טאטו מתחייבים לספק לכם תכשיטי זהב ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות על רמת גימור ואיכות. כמו כן, אנחנו ממליצים לבצע את רוב סוגי הפירסינג בזהב 14 קראט וזאת מפני שתכשיט זהב 14 קראט בריא ומתאים לרגישים.

בסטודיו שלנו זמינים עבורכם מאות סוגי פירסינג סטריליים עשויים זהב 14 קראט שאיתם תוכלו לבצע את הניקוב וכך לא תתפשרו על המראה או על הבריאות וזה אפילו חסכוני במחשבה קדימה!

נסביר, ניקוב ראשון עם פירסינג עשוי טיטניום יעלה לכם סביב ה- 200 ש"ח, על זה נוסיף את ההמתנה של לפחות חודשיים עד שיהיה אפשרי מבחינת ההחלמה להחליף אותו לפירסינג "הקבוע" שהוא עשוי זהב 14 קראט, גם התכשיט הזה יעלה לכם כמה מאות. יצאה לכם עלות כפולה בעצם (על תכשיט הטיטניום והזהב).
לסיכום, עשיית ניקוב ישר עם פירסינג זהב 14 קראט תחסוך עלויות.
דבר נוסף ולא פחות חשוב!!!
לידיעתכם/ן!!!
בסטודיו סייבר טאטו מעצבים תכשיטים ייחודיים ובלעדיים מזהב 14 קראט כבר למעלה מעשור!!! אנחנו מעניקים לכם את האפשרות להיות יחודיים עם תכשיט מותאם ומעוצב אישית רק לכם!
                     cyberluxurypiercing#
***לפרטים אודות תכשיטים מעוצבים אישית צרו עמנו קשר בוואטסאפ/מדיה חברתית/חיוג ישיר לסטודיו וספרו לנו על התכשיט חלום שלכם.

מדוע אנחנו מעדיפים לעבוד עם תכשיטי פירסינג עשויים 14 קראט ולא 18 קראט?
לידע כללי, זהב זו מתכת רכה וגמישה תכונות המאפשרות עיצוב תכשיטים מלאי פרטים.
זהב 14 קראט מכיל 58.3% זהב טהור
זהב 18 קראט מכיל 75% זהב טהור
אתם עשויים לחשוב שכמה שיותר זהב טהור יותר בריא וטוב, אבל ככל שאחוז הזהב עולה העדינות והגמישות פוחתות, המשמעות היא שתכשיט עשוי זהב 18 קראט פחות עמיד לחיי היום יום.
ומדוע אנחנו מעדיפים זהב 14 קראט על פני טיטניום?
טיטניום היא אחת המתכות הפופולריות ביותר המשמשות את תעשיית הפירסינג. היא לא מכילה סגסוגות, כך שבעלי רגישות למתכות בדרך כלל לא חווים שום גירויים או תגובות ממנה, וזה לא יקר. אם תבצעו פירסינג בסטודיו סביר להניח שתבחרו פירסינג עשוי מטיטניום מהסיבות המפורטות לעיל.
אמנם פירסינג עשוי טיטניום מומלץ, אך יש לו חסרונות:
גוון המתכת כסוף כהה.
אין אפשרות לעצב תכשיטים בלעדיים.
ובגדול לא ניתן להשוות את היופי, הברק ואת השיבוצים שתוכלו לקבל בבחירת פירסינג עשוי זהב 14 קראט.

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור