קעקועים תלת מימדיים

קעקועים תלת מימדיים – אלו קעקועים המביאים לידי ביטוי אפקטים כמו פרווה, אור וצל, הבעה בעיניים, נפח ועוד, קעקועים אלה מבטאים את היכולת המקסימלית של המקעקע ליצור תחושה של אותנטיות, לקחת תמונה חד מימדית ולהפוך אותה לבעלת עומק, חספוס, תנועה, מה שייצר אשליה של חיות בציור, וייתן את התחושה כי לציור יש דופק.

חשוב – קעקועי תלת מימד – לצורך יצירה נכונה ומהפנטת על הקעקוע להיות בגודל בינוני ומעלה, משמע  10X 15 ס"מ לפחות.

כאשר תראו את התוצאה תבינו כי כל סנטימטר עושה את ההבדל בין יצירה חד מימדית בה לציור יש את הקסם שלו אך לא עומק, לבין יצירה מרשימה אשר נעה איתך ומעין חיה איתך.

אישית, אני מאוד אוהב קעקועים גדולים, ניתן לשלב בהם אלמנטים שונים והיריעה רחבה בה ניתן ליצור תמונה מודגשת, גדולה וצבעונית, יחד עם זאת אני גם מבין שלא כולם חולקים את אותה הדעה ולכן אני ממליץ ומציע אופציה נוספת בה ניתן להגיע לרמה קרובה מאוד של פרטים שעדיין יתנו את אפקט ה – WOW שאתם מחפשים גם בקעקועים פחות גדולים.

מספר דוגמאות לקעקועים קטנים יותר בהם ניתן לבצע אלמנטים של קעקועי תלת מימד בגודל קטן יחסית, למשל:

קעקועים של פיה – רצוי ומומלץ שתווי פניה יהיו ברורים, בעיקר העיניים, יש חשיבות לא מבוטלת גם לחלקי הפנים האחרים כמו האף, לחיים, שפתיים וכן הלאה, בקעקועים אלה ניתן להעביר רגש על פי הבעת העיניים של אותה הדמות, ניתן יהיה להבחין בעצבות, ביישנות, חוצפה, שובבות ועוד, למעשה, כל רגש ניתן להעביר על ידי ציור מדויק ומדוקדק במקום ליצור דמות שטוחה לה נקודות במקום עיניים וקו מעוקל במקום פה.

קעקועים של דרקונים – המלצה אישית, עדיף שמתחת לגוף הרישום יהיה אפקט צל המדגיש את העובדה כי הדרקון אינו דבק לעורנו (כמדבקות בזוקה) אלא רק מונח שם ועוד רגע יכול להתעופף, כמו כן, ציפורניים, קשקשים ושיניים ברורות ומעל לכל הבעה נכונה, כשתראו קעקוע של דרקון ללא הפרטים החשובים הללו הדרקון יאבד מיד את התחושה שביקשתם להעביר ולמעשה לא תבחינו כלל שזהו דרקון אלא רק לטאה קטנה.

קעקועים של זאב – מומלץ שתהיה תחושה של פרווה אמיתית, אשליה זו נוצרת מביצוע עדין ומדויק וציור כל שערה בנפרד בקעקוע, כדי ליצור תחושה תלת מימדית של נפח יש להשתמש גם בהצללות בסיסיות בנוסף לציור המפורט, כמובן ניבים ושיניים עם הברקה בצבע לבן ועיניים המביעות את כל מה שאתם מבקשים, בקעקועים אלה בכדי להשיג תוצאות מיטביות אנו מבצעים zoom in על התמונה, הכוונה היא שבמקום לקעקע את כל הזאב עומד ומיילל לירח אנו נתמקד במחלקים ממנו, בראש ובצוואר, בראש ויד/חזה/ רגל וכו', רק כך ניתן יהיה לדייק בפרטים לביצוע מושלם ואיכותי.

** שימו  ♥ – המסר הוא אותה המסר, הגודל אותו הגודל אך התוצאה שונה בתכלית – רק על ידי נגיעה בפרטים שציינו ודיוק מרבי נוכל להביא לידי ביטוי את אפקט ה – WOW שצוין קודם.

 

להמחשה אתם מוזמנים להתרשם מגלריית הקעקועים ראליסטים.

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור