קעקוע לוכד חלומות

קעקוע של נוף

קעקועים של לוכדי חלומות הגיעו בהשראת התרבות האינדיאנית .  מספרים שבעבר הרחוק סבלו בני השבטים מסיוטים והתקשו לישון בלילות , תקופה ארוכה לא נמצא לתופעה פתרון, עד אשר אחד מזקני השבט קיבל הארה בשנתו בהשראת עולם הטבע ובו יטוו קורי עכביש בתוך חישוק וממנו ייתלו נוצות וחרוזים. בין קורי העכביש תהיה טבעת ושם מתרכזים החלומות . לוכד החלומות לוכד את החלומות הרעים ומעביר את החלומות הטובים, כהשמש עולה החלומות הרעים נעלמים.
להמשך קריאה דלגו לסוף הגלריה.

בנוסף, ישנה אגדה עתיקה שמספרת כי עכביש טווה את רשתו בביתה של סבתא נוקומיס. סבתא נוקומיס צפתה בעבודתו כל יום. ביום מין הימים הגיע נכדה קיגווה לביקור בבית סבתו. קיגווה ראה את העכביש ומיד רצה להרגו. סבתא נוקומיס הגנה על העכביש ולא נתנה לנכדה להרוג אותו.כשהילד עזב, העכביש בא אל הסבתא והודה לה על כך שהצילה את חייו.
הוא אמר לה:"מזה ימים רבים את צפית בי טווה את רשתי והערצת את עבודתי. בתמורה על שהצלת את חיי, אני אתן לך מתנה."
מיד אחר כך הירח זהר על הרשת הכסופה הקסומה שנעה באיטיות בחלון.
"רואה כיצד אני טווה?" הוא שאל. "הביטי ולמדי, כך שכל רשת תלכוד את החלומות הרעים. רק החלומות הטובים יעברו דרך החור הקטן. זאת היא מתנתי לך. השתמשי בה כדי שרק החלומות הטובים יזכרו,, והחלומות הרעים יסתבכו בחוטי הרשת."

עד עצם יום זה האינדיאנים עדיין מאמינים כי לוכד החלומות אכן תופס חלומות רעים.

קעקועים של לוכד חלומות מבוצעים בגרסאות שונות כבר לא מעט שנים, אך רובם חוזרים על עצמם. אנחנו בסייבר נשמח להוציא אתכם מהסטנדרט וללסגנן לכם קעקוע מקורי יחודי וחדשני.
הדרך הקלה והנכונה ביותר ללא ספק היא בשימוש בעיגול עצמו בוא נחליף את הצורה ה"רגילה" במנדלה מלאה בפרטים שתמשוך את העין , או אולי בעל חיים היוצא מתוך לוכד החלומות. אולי נוף פסטורלי ועוד.. כמו כן במקום נוצות אולי נשלב צורות גאומטריות או זריקות של צבע בסגנון "קעקועים צבעי מים" .

ברור לנו שיש לכם את המיקום המעודף לקעקוע בראש, אבל חשוב לזכור את הצורה הכללית של הקעקוע לוכד החלומות ובמקרה זה לרוב היא מאורכת .
אחד המיקומים המומלצים ללא ספק זה הצד האחורי של הרגל המעגל כמובן במרכז שריר התאומים והנוצות מגיעות עד תחילת הקרסול.

הכי חשוב להגיע עם ראש פתוח ולזרום עם המקעקע

 

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור