צבעים שמשמעותם התחלות חדשות

צבעים שמסמלים התחלות חדשות

לצבעים יש משמעויות, צבעים הם אור, תדרים, ויברציות, ולכל צבע יש השפעה שונה עלינו, שימוש בצבעים מסוימים יכול להביא אותנו למצב של איזון או חוסר איזון.
תורת הצבעים היא נושא מעניין בטירוף וקשור לצ'אקרות ולסביבה שלנו ,במאמר זה נרחיב רק על הצבעים שמסמלים התחלות חדשות ונקשר אותו עם העולם שלנו – קעקועים שמסמלים התחלות חדשות.

כשאנחנו עומדים בפתחה של התחלה חדשה, לרוב, נהיה מלווים בהרגשת התלהבות, אקסטזה, נתמלא במוטיבציה לקראת ההתחלה הזו ונרצה להתחיל לפעול.
בואו נקשר את זה לעולם הקעקועים שלנו, כשאנחנו מחפשים סמל לקעקוע של התחלה חדשה סביר שנחפש סמל שיעורר בנו את תחושת האקסטזה הזו – תחושת מוטיבציה ועשייה חיובית עבור ההתחלה החדשה שלנו.
כיום כבר בדוק מחקרית שלצבעים ישנן השפעות רגשיות, ולשלב אותם בקעקוע שמשמעותו התחלה חדשה, תעצים עבורנו את המשמעות לקעקוע שגם ככה מסמל הרבה.

בואו נראה מה משמעות הצבעים הבאים:

משמעות הצבע הירוק בקעקוע:
הצבע הירוק מוכר בינלאומית כסמל של טבע, מחזוריות, וצמיחה. הוא מייצג התחלות חדשות, כמו שניצנים חדשים פורחים באביב, מציעים הזדמנויות להתחלות חדשות.
הצבע הירוק מגלם את חיוניות הצמיחה ואת הפוטנציאל להתחדשות.
ברמה הרוחנית, הצבע הירוק מקושר לרוב למושגים כמו הרמוניה, איזון ותחושת רווחה.
שילוב של דיו קעקועים ירוק בקעקוע יכול להעצים את משמעות הקעקוע שכבר גם ככה מסמל התחלה חדשה ולהוסיף כוונות מבלי הצורך במילים.

משמעות הצבע הכחול בקעקוע:
ברוב משמעותו, הצבע הכחול מסמל רוגע ושלווה, ומקושר לנו כמעט אוטומטית השמיים ועם הים הכחול העמוק והאפשרויות הבלתי מוגבלות הנסתרות בהם. בנוסף, צבע כחול מקושר לחוכמה וחיבור לאינסוף , כל אלו מהדקים את הקשר של הצבע הכחול אל משמעות של התחלות חדשות – חקר הים הפתוח כמטאפורה לאינסוף הזדמנויות חדשות, השמיים ללא גבולות כמטאפורה לנסתר בהם והעתיד להתגלות.
בעולם הקעקועים, סקיצות הכוללות אלמנטים כחולים כמו גלים, או אלמנטים שמימיים אחרים, פוטנציאליות להעביר מסר חזותי ברור יותר למהות ההתחדשות ולשפע האפשרויות החדשות העומדות בפני המקועקע.

משמעות הצבע הסגול בקעקוע:
צבע המקושר הכי הרבה עם רוחניות, שילוב של כחול רגוע ואדום לוהט וההרמוניה הקיימת בשילוב שני הצבעים המנוגדים האלו, בהתאם לכך, צבע סגול הוא גם צבע של של איזון וצמיחה פנימיים.
יש אנשים רוחניים שנוטים להקיף את עצמם בצבע סגול, לרבות קריסטלים סגולים וע"י כך הם מאמינים שהם מושכים אליהם אנרגיה מאוזנת שמאפשרת להם להיות מרוכזים ולהתקדם בצמיחתם האישית.
הצבע הסגול מקושר עם מלוכה, יוקרתיות ומסתורין, ומייצג איזון בין ארציות לרוחניות.
מבחינה תרבותית יש המחשיבים את הצבע הסגול ליצירתיות, חוכמה ורוחניות.
הצבע הסגול מתיישר עם סמליות להתחלות חדשות דרך נרטיב הרוחניות, הוא מסמל מסע ושינוי, צמיחה פנימית ונכונות להתקדם הלאה מהעבר.
אם תרצו קעקוע שמסמל התחלה חדשה ותשלבו בו את הצבע הסגול, תוכלו להעמיק את המשמעות ברמת הדיו גם.

משמעות הצבע הצהוב בקעקוע:
לרוב הצבע הצהוב אסוציאטיבי לנו עם השמש, חום, אור, חיוביות, ואנרגיה, אך יחד עם זאת, בתרבויות אחדות מחשיבים את הצבע הצהוב לרגש של אושר, הארה ורצון לידע, זאת מקשרים לסמליות של התחלות חדשות דרך נרטיב הידע, שפותח לנו דלתות חדשות לעולמות שלא היו לנו בעבר, דרך הידע האפיקים שלנו פתוחים יותר ומאפשרים להזדמנויות חדשות להיכנס לחיינו.
נוסף על זאת, הצבע הצהוב שמתיישר עם צבע השמש, שנחשבת גם לסמל המייצג התחלה חדשה כאשר בכל יום חדש היא זורחת.

ולסיום סיומת:
התחלות חדשות מגיעות מגוונות כקשת הצבעים וצבעים ספציפיים מעצימים את הדגש של המשמעות.
לכולנו יש את הסיפור השונה שלנו, ובעולם הקעקועים יש שפה אחידה שלא תמיד צריך מילים כדי להבין אותה.
צבעים הם תדרים וויברציות שבמודע או לא, משפיעים עלינו לטוב או לרע.
צבעים ממלאים את החיים שלנו ומעניקים לחוויות שלנו עומק.

כשאנחנו מביטים בצבע הוא יכול לעורר בנו זיכרון ותחושות מחוויות שעברנו ודרך קעקועים אנחנו יכולים להנציח את התחושות האלו על עצמנו כתזכורת מתמדת.

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור