משמעות קעקועי ציפור

לאורך ההיסטוריה, האנושות נהייתה אובססיבית לגבי ציפורים. הם מייצגים מגוון רחב של תכונות שאנחנו, בני האדם, שואפים להשיג ולשלב לתוך חיי היומיום שלנו. אם כי המאפיינים המגולמים על ידי כל מין של עופות הם שונים בהרבה, ציפור משמעותה התכונה הנחשקת ביותר – הרצון להיות חופשי..

הממציאים הקדומים של האנושות לקחו השראה מהציפור ומיכולתה לעוף. ממציאים בעבר ניסו לחבר לעצמם כמות אדירה של נוצות וניסו לעוף.

ישנם מגוון רחב של זני ציפורים כשלכל ציפור יש משמעות שונה בקעקועים:

משמעות קעקועי יונים למשל הם שליחים של שלום ואהבה; התזכורת המובהקת של הבטחתו של אלוהים לתלמידיו . בים התיכון והחלקים של המזרח הקרוב, יונים היו הטוטמים של אלת אמא הכנענית, האשרה. בהקשר של היום, קעקועי יונים משמעותם הטבע הרוחני שלך,קעקועי יונה גם מייצגים נשיות, טוהר, יופי, וחן ומסמלים נשמה עדינה.

משמעות קעקועי נשר היא ציפור מלכותית זה כבר זמן רב ומסמל רוחניות, חוכמה, כוח, ומהווה איקון תרבותי עבור מיליוני אנשים משחר התרבות האנושית. הנשר הוא התגלמות של עוצמה גברית . האל היווני זאוס קשור לעתים קרובות עם הנשר ולכן אין זה מקרה כי הנשר לפעמים מוצג עם הסמל המובהק של זאוס – הברק. עבור אינדיאנים, הנשר הוא סימן של עצמה רוחנית, השליח הגדול של האלים.

עוד מאמרים בנושא

Asset 22

משמעויות נוספות

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור