משמעות קעקוע לוטוס

משמעות קעקוע פרח הלוטוס
לפרח הלוטוס משמעויות רבות המרשימה והחזקה ביותר היא התגברות על מכשולים : פרח הלוטוס גדל  במים עכורים ביצות וכו'. זרע הלוטוס צולל לקרקעית הביצה ומשם מתחיל את דרכו המאתגרת. כנגד כל הסיכויים כמעט בלי אפשרות לפוטוסינתזה . הזרע נובט וצומח מעלה לכיוון אור השמש. כאשר הצמח מגיע לפני המים הוא פורח . יש האומרים שזו הפריחה היפה ביותר בטבע.

פרח הלוטוס הוא סמל רב עוצמה בתרבויות ודתות שונות, והוא משמש לעתים קרובות כאובייקט מרכזי או כחלק מרקע בעולם הקעקועים. קעקוע פרח הלוטוס ידוע ביופיו, כמו גם ביכולתו להתרומם מעל הבוץ ולפרוח בשמש. זה הופך אותו לסמל של טוהר, הארה רוחנית ויכולת להתעלות מעל נסיבות קשות.

בבודהיזם, פרח הלוטוס מקושר לרוב לבודהה עצמו, שנאמר כי נולד מפרח לוטוס. הלוטוס בכללי ובפרט בקעקועים משמש גם לייצג את השלבים השונים של צמיחה והארה רוחנית, כשהניצן הסגור מייצג את פוטנציאל ההארה, הפרח הפתוח חלקית מייצג את תחילת המסע אל ההארה, והפרח המלא

פרח פתוח המייצג את השגת ההארה. בהינדואיזם, הלוטוס מזוהה עם האל ברהמה, והוא משמש לעתים קרובות לייצג את בריאת העולם. היא קשורה גם לאלה לקשמי, שהיא אלת העושר, השגשוג והמזל הטוב. בדת המצרית העתיקה, הלוטוס קשור לשמש ולבריאה, הוא סמל של השמש, הבריאה והלידה מחדש.

באופן כללי, קעקוע פרח לוטוס יכול להיות סמל רב עוצמה של צמיחה רוחנית, טוהר, ויכולת להתעלות מעל נסיבות קשות. זה יכול לשמש כתזכורת לשאוף לצמיחה אישית ולהמשיך תמיד לדחוף קדימה, גם מול מצוקה.

 

עוד מאמרים בנושא

Asset 22

משמעויות נוספות

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור